­

Music is the cure for stress. Shut up and just dance. 'Nuff said. Dump your junk at adlisyahril@hotmail.com.

Malam Hari Jadi by Asri Farid

The Story Begins...

Tonight is my cousin's birthday eve.
I've just read his bulletin in friendster... Let me quote you his words...

"Malam hari jadi. Terpaksa menyambung
kerja quotation yang bosan. Untung badan
office baru di Shah Alam telahpun habis
dikemas. Menanti waktu untuk membukanya
sahaja . Sampai bilakah harus bernaung di
bawah telunjuk bos?

Malam hari jadi. Mood kurang, kekasih
menyepi. Entah mengapa? Hati gundah ..
Hadiah hari jadi yang diberinya tempuh
hari masih disimpan baik di dalam peti
ais, menanti waktu untuk membukanya
bersam a. Tapi dia masih menyepi. Apakah
yang dilakukannya di waktu ini? Adakah
tekanan nya sudah tamat? Di manakah kau
wahai sang ratu hatiku?

Malam hari jadi. Ibu mengajak ku keluar
ke Bar. Kekurangan mood, jadi ku menolak
pelawaann ya. Dia memaksa lagi kerana
ingin melihat ku gembira. Aku menolak
jua. Sudah tentu hati seorang ibu
terusik kerana pelawaannya ditolak oleh
anak tunggalnya, memandangkan kami sudah
pun lama tidak menyambut harijadi ku
bersama. Bukan aku sengaja wahai ibu,
maafkanlah aku. Sesungguhnya aku terasa
kosong.

Malam hari jadi. Umurku meningkat
setahun lagi, terlalu banyak yang di
dalam fikiranku, yang di dalam benak
sanubariku. Ketahuilah wahai yang
mengenali, aku sering gundah bila tiba
saat ini.

Malam hari jadi. Tinggal beberapa minit
sahaja lagi untukku meningkat usia. Dan
aku dapati kini aku semakin mudah
terasa. Barangkali juga kerana aku ingin
melangkah ke hadapan. Berdoalah untukku
wahai teman-teman semuga ku mencapai
ambisiku .

Muga kekal selamanya segala cita dan
harapan. Demi masa depan yang gemilang.

-AV NKQ-

(Lagu latar: Bloodshed - Tangisan Salju
Di Khatulistiwa)"


Here's a wish for you.
HAPPY BIRTHDAY :)
When we are getting older, our life is not the same anymore.
It's time for us to step forward to the future.

p/s: His mom rocks! not a MILF... but she know how to rock your world!

The End

1 comments:

  1. Anonymous said...:

    OOOO !!! I love Gossip Girl OTH, OC ... I am French and I found your blog "par hasard" lol J'aime trop trop trop ton blog


    bisous !


    mon blog rebellious-world.skyblog.com