­

Music is the cure for stress. Shut up and just dance. 'Nuff said. Dump your junk at adlisyahril@hotmail.com.

Jams with PETERPAN live in Kuala Lumpur

The Story Begins...


Seriously, aku sendiri tidak tahu bahawa Peterpan datang Malaysia within this week!
Aku plan hendak pergi, so aku telefon la presiden fanclub peterpan dekat Malaysia. Rupanya tiket tuh dah lama tamat masa untuk booking!

Walaupun suratkhabar baru keluarkan iklan minggu ni, actually untuk tiket reservation tamat dari minggu lepas! hahahah...
Because this concert is actually their launching of the new album and especially for their die-hard fans... Their die-hard fans are actually the fan club itself... :P

2 years ago, aku nak pergi konsert Peterpan dekat Planet Hollywood tapi malangnya aku dekat Melaka pasal uncle aku kahwin. Tapi aku tak patah semangat... aku pergi jugak!
Azrina tunggu aku di cue line-up waktu tuh. Aku gerak to KL from 1pm (konsert tu start kul 3pm and aku ingat aku sempat).

Waktu Azrina nak masuk jer Planet Hollywood, ada group of indons rempuh masuk dan menyebabkan Azrina terhenti di luar premis... "maaf, sudah penuh!"
dengan sakit hati aku mendengar.. mak aku mengatakan "ala, takyah la pergi..."
BABI.

And then, 2nd time Peterpan datang Malaysia. Concert dekat Stadium Merdeka kalau tak silap.
Matt dapat tiket free and dia tak bagitau pon kat aku! Dia main buang jer one bundle of tickets pasal kerja dia menjual tiket time concert tuh! hahahaha... but at least dia dapat pergi the concert and dapat baju free! FUCK!!~

Harap-harap untuk konsert peterpan kali ke-3 ini tidak mengundang masalah untuk aku menghadirinya! Please... Peterpan nie badluck ke untuk aku???
Dah ler aku tak dapat reserve awal tiket tuh! So I hope, i'll get the chance since the president told me that I could pay to him before noon tomorrow!

Insya-Allah...

The End

1 comments:

  1. Anonymous said...:

    semuanya sudah diatur