­

Music is the cure for stress. Shut up and just dance. 'Nuff said. Dump your junk at adlisyahril@hotmail.com.

Kayangan

The Story Begins...

The movie that caught my attention; KAYANGAN

Here is the synopsis from the movie website.

"Apabila dua dunia menemukan seorang gadis desa dan seorang putera raja, “Kayangan” bermula. Melalui satu kejadian di luar jangkaan, takdir menduga dua insan berlainan darjat dan kedudukan. Tengku Amir menerajui dunia korporat di kotaraya Kuala Lumpur (dibintangi oleh Teuku Zacky Azwar bintang sensasi Indonesia), manakala Maseira, seorang graduan yang terperangkap dengan idealismenya sendiri (dibintangi oleh bintang popular Nur Fazura Sharifuddin).

Dari kejadian yang tidak disangka, Maseira didedahkan kepada dunia metropolitan yang serba mencabar, apabila menerima tawaran bekerja di syarikat keluarga Tengku Amir. Perubahan persekitaran yang begitu mendadak menyaksikan Maseira cuba menyesuaikan diri tanpa mengkompromikan pendiriannya. Walaupun bibit-bibit cinta mula menular, tetapi Tengku Amir dan Maseira terpaksa memendamkan perasaan….tetapi, kerana apa?

Menjanjikan sebuah sketsa percintaan yang diuji tragedi dan kesedihan, serta adegan-adegan lucu dan menghiburkan, “Kayangan” bakal menggamit dan mengujakan imaginasi penonton."

I've listened to the movie soundtrack full album... It's great!
The theme song; Kayangan by Ajai and Tunku Mimi Wahida is really good...
Download it for your listening pleasure! hehehee :)

This is the Fazura version of the movie poster.

In the album also containing Siti's new song called Menanti Pasti... I am hoping that the movie would be good! Let's catch the movie in silver screen!!! 9th August is the date!

The End

0 comments: